NOG VIER DAGEN! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Aniek Snippert - WaarBenJij.nu NOG VIER DAGEN! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Aniek Snippert - WaarBenJij.nu

NOG VIER DAGEN!

Door: Aniek Snippert

Blijf op de hoogte en volg Aniek

11 September 2014 | Nederland, Losser

Hallo allemaal,

Ik zat eerst te twijfelen of ik hier ook mee zou beginnen, maar ik vond het altijd heel leuk om reisverslagen van anderen op Facebook te lezen, dus nu kunnen jullie ook die van mij lezen! :D (als ik er veel op ga zetten haha)

SPANNEND! Over vier dagen vertrek ik al met Lindie naar het mooie moderne zonnige ISTANBUL! We gaan vijf maand lang studeren aan de Okan University voor een minor Law.

Dit weekend nog een mooi feestje maken op mijn moeder's party, want zij wordt 50, en dan maandag op naar het vliegveld.
Vrijdag 19 september staat er al een Welcome Boat Party voor Erasmus studenten op de planning om even goed in de stemming te komen!
Die week erop beginnen we toch echt aan de Engelstalige colleges. Ben heel benieuwd hoe ons dat afgaat! En natuurlijk niet vergeten om helemaal voor onszelf te gaan zorgen: wassen, boodschappen doen, koken, schoonmaken, alles zelf regelen etc. Mis je nu al mama haha, en papa natuurlijk als iets niet werkt en/of kapot is! :P

Ik heb er zeker heel veel zin in, maar het is ook wel een dubbel gevoel want ik ga iedereen ook heel erg missen.


Tot snel!!!!


  • 17 September 2014 - 15:22

    Isa:

    Super leuk aniek, ik ga het zeker in de gaten houden als je blijft schrijven haha!!
    En heeel veel succes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2014

Geen stroom..

19 Oktober 2014

Alweer vijf weken hier!

23 September 2014

De eerste week in Kadiköy - Istanbul

11 September 2014

NOG VIER DAGEN!
Aniek

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 4352

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: